Informații utile pentru școlile de fotografie, înainte de înscriere

Aveți mai jos câteva informații utile pentru școlile de fotografie din România care doresc să participe la Salonul Fotografului Român ediția a III-a:

  • acest eveniment este orientat în primul rând pentru promovarea școlilor de fotografie românească. Se face echivalența semantică: școală de fotografie = curs (workshop) de fotografie. Diferențierea lor, prin stabilirea unui număr de tablouri alocat unei școli sau alteia, se va face conform criteriilor descrise în regulamentul ediției a III-a.
  • prima solicitare de înscriere la eveniment trebuie să o facă un reprezentant al școlii respective de fotografie, adică se va înscrie întâi școala. Ulterior acestui moment, se face înscrierea de către absolventul/cursantul respectiv;
  • la această ediție participă în mod gratuit doar fotografii (români sau străini) care au absolvit sau parcurg în momentul înscrierii, un curs la o școală de fotografie românească sau un curs organizat de către un fotograf de cetățenie română;
  • pot participa și fotografii care nu au parcurs cursurile vreunei școli, în secțiunea ”fotografi independenți”; aceștia își vor achita execuția lucrărilor cu care participă (150 de lei/tablou).
  • lectorii școlilor respective pot participa și ei dar nu pe locurile oferite gratuit. Trebuie să-și achite producția tabloului sau tablourilor cu care doresc să participe.
  • după finalizarea perioadei de înscriere din partea reprezentanților școlilor de fotografie, conform criteriilor mai sus menționate, se va aloca de către organizator un număr corespunzător de tablouri pentru fiecare școală de fotografie, din totalul de 100 de tablouri disponibile fără cost, conform criteriilor din regulament. Pentru albumul web nu există o limitare a numărului de imagini primite.
  • în principiu fiecare fotograf va trimite prin formularul de înscriere datele personale dar și adresa de descărcare a fișierelor însă școala, dacă dorește, poate să se implice în centralizarea acestor date, într-un formular de tip excel (document format calcul tabelar). Este preferabil însă ca fiecare participant să se înscrie în nume propriu.

CALENDAR EVENIMENT:

  • 31 iulie: finalizarea înscrierii școlilor de fotografie; în 3-4 zile toate școlile vor fi informate pe e-mail în legătură cu numărul de tablouri primite gratuit din partea organizatorului, prin distribuția celor 100 de tablouri tuturor școlilor înscrise.
  • 28 august: finalizarea înscrierii fotografilor care reprezintă o școală înscrisă (toate fișierele, redimensionate la o rezoluție mai mică, vor fi trimise de către organizator către fiecare școală);
  • 2 septembrie: finalizare jurizare și trimitere fișierele de print și albumul web (dacă școala s-a ocupat de centralizarea fotografiilor cursanților) sau doar trimiterea selecției de rezoluție mică pentru identificarea selecției. Această dată coincide și cu finalizarea înscrierii fotografilor independenți.
  • 16 septembrie: vernisajul expoziției de fotografie.
  • 10 septembrie: finalizare jurizare și trimitere fișierele de print și albumul web (dacă școala s-a ocupat de centralizarea fotografiilor cursanților) sau doar trimiterea selecției de rezoluție mică pentru identificarea selecției;
  • 18 septembrie: finalizarea înscrierii fotografilor independenți;
  • 27 septembrie: vernisajul expoziției de fotografie;

Formular de înscriere a școlilor de fotografie:

 

- prenumele reprezentantului școlii - puteți folosi și diacritice (obligatoriu):

- numele reprezentantului școlii - puteți folosi și diacritice (obligatoriu):

- adresa de email a reprezentantului școlii (obligatoriu):

- telefonul reprezentantului școlii - format 0XXXYYYZZZ (obligatoriu):

- site-ul școlii de fotografie:

- numele școlii/cursului de fotografie - puteți folosi și diacritice. Atenție, așa va fi imprimat pe tablou și folosit în promovare! (obligatoriu):

- anul înființării școlii/cursului (obligatoriu):

- numărul de cursuri complete de la înființarea lor (obligatoriu):

- numărul mediu de absolvenți unici ai unui curs (obligatoriu):

- total număr de ore de teorie pe un curs complet (obligatoriu):

- total număr de ore de practică pe un curs complet (obligatoriu):

- pe ce perioadă se desfășoară un curs complet? (de exemplu: 2 luni) (obligatoriu):

- se oferă o diplomă?

- în cadrul cursurilor predate se învață noțiuni detaliate despre print și domeniul conex (pregătirea fișierelor pentru print, gestiune de culoare, tehnologii de imprimare)?:

- doriți să oferiți premii? Dacă sunt mai multe tipuri de premii, inserați câte unul pe linie (de exemplu ”curs începători - 2 premii”), iar la sfârșit condițiile de atribuire (criterii proprii de alegere sau prin tragere la sorți?):

- doriți să adăugați câteva cuvinte (propuneri/idei/critici)?:

Prin trimiterea acestui formular sunt de acord cu prevederile Regulamentului Salonului Fotografului Român.

Comentariile nu sunt permise.