Înscrierea fotografilor la Salonul Fotografului Român ediția a V-a

Formular pentru înscrierea fotografilor la Salonul Fotografului Român ediția a V-a

definiția sintagmei ”școală de fotografie”

Prin sintagma ”școală de fotografie” se înțelege acel cadru organizat de învățare a fotografiei, fie doar în regim teoretic, fie doar în regim practic, în workshop-uri de orice fel, sau combinate. Prin ”absolvent”/”cursant” se va înțelege persoana de cetățenie română sau străină care a absolvit un curs de fotografie din România. Sau este în perioada de desfășurare a acestuia, la momentul participării la acest eveniment. Prin ”curs de fotografie” se înțelege activitatea unei persoane juridice sau a unei persoane fizice (lectori), ce transmite informații din domeniul fotografic unor cursanți, în scopul învățării de către aceștia, indiferent de durata sau locul lor de desfășurare (în săli de clasă sau în excursii foto pe teren) dar care are sediul social în România (valabil pentru persoane juridice) sau să fie de cetățenie română (valabil pentru lectori – persoanele fizice). Prin reprezentantul ”școlii de fotografie” se va înțelege persoana desemnată de colectivul care a organizat cursul de fotografie (dacă sunt doi sau mai mulți lectori) sau chiar persoana în cauză, dacă este vorba de un singur lector. Pentru simplificare, fără a reduce din importanța termenului ”școală”, apelăm la echivalența semantică curs de fotografie = școală de fotografie.

 

definiția sintagmei ”fotograf independent”

Fotograful independent este persoana de cetățenie română sau străină care nu reprezintă o școală de fotografie în sensul descris mai sus și dorește să participe la acest eveniment.

1. prenumele - puteți folosi și diacritice (obligatoriu)

2. numele - puteți folosi și diacritice (obligatoriu)

3. adresa de email (obligatoriu)

4. telefon - format 0XXXYYYZZZ (obligatoriu)

5. site-ul/blog-ul fotografului:(opțional)

6. selectați numele școlii de fotografie pe care o reprezentați sau alegeți ”fotograf independent/fotograf (reprezentant sau independent)” dacă doriți să participați cu acest statut dar și ținând cont de data realizării imaginii. Dacă școala pe care doriți să o reprezentați nu este în listă (școlile sunt ordonate alfabetic), înseamnă că încă nu este înscrisă. Luați legătura cu reprezentanții ei. Dacă doriți să reprezentați mai multe școli sau pe lângă o școală doriți să vă înscrieți și ca fotograf independent, trebuie să completați câte un formular pentru fiecare situație în parte (obligatoriu).

7. titlul lucrării. Dacă sunt mai multe lucrări, titlurile se vor scrie câte unul pe rând - puteți folosi și diacritice. Atenție la scriere, așa vor fi imprimate pe tablou și folosite în promovare! Nu uitați să corelați denumirea fișierelor cu titlul fotografiei și numele autorului, conform sintaxei: Prenume-Nume--Titlu-Lucrare. De exemplu: Ion-Ionescu--portret1.tif sau Ion-Ionescu--fără-titlu.tif (obligatoriu). În acest câmp din formular introduceți DOAR TITLUL LUCRĂRII! nu întreaga denumire a fișierului.

8. doriți să adăugați câteva cuvinte (propuneri/idei/critici)? (opțional)

9. trimiteți fișierul/fișierele! Pot fi două metode de a ne trimite fișierele. Una este prin acest formular iar a doua metodă este dându-ne link-ul de descărcare de pe un site specializat de transferuri de mari dimensiuni, cum ar fi wetransfer.com.

Durata de încărcare depinde de viteza pe care o aveți la Internet. Dacă fișierul nu s-a încărcat, va apărea un mesaj de eroare. Dacă a fost confirmată trimiterea formularului, atunci și fișierul a fost urcat pe server. Fișierul admis este cu extensia tif(preferabil) sau jpg. Dacă sunt de trimis mai multe fișiere arhivați-le într-un singur fișier cu extensia zip sau rar. Mărimea unui fișier creat corespunzător pentru expoziție are aproximativ 65 de MB (tif necomprimat de 70cm x 50cm/200ppi/8bit/RGB), orice mărime mai mare indică o dimensionare mult prea mare scopului. Puteți să citiți despre cum se pregătesc fișierele pentru print, din articolele de pe magazinul online. Mărimea maximă (permisă de server) pentru încărcarea unui fișier este de 150 MB. În cazul în care aveți mai multe fișiere iar arhivarea lor depășește 150 MB rugăm să le trimiteți prin wetransfer.com la propria Dvs adresă de e-mail și să ne furnizați link-ul în căsuța de mai jos.

Metoda 1: încărcare prin formular:

Metoda 2: scrieți în acest câmp calea de descărcare a fișierelor un singur link pentru toate fișierele (metodă folosită dacă din diverse motive, nu se pot trimite prin acest formular)

Confirmați că n-ați uitat să adăugați fișierul sau să scrieți link-ul de descărcare! 🙂


ATENȚIE!

Bifați și această căsuță pentru primirea informațiilor despre desfășurarea evenimentului.

Vreau să primesc informații despre eveniment!

Conform GDPR, este necesar acceptul Dvs explicit pentru înscrierea la lista de informații despre Salonul Fotografului Român. În cazul în care nu sunteți înscris și la listă, nu vă mai putem trimite informații despre eveniment, chiar dacă v-ați înscris la el.


Prin trimiterea acestui formular sunteți de acord cu prevederile Regulamentului Salonului Fotografului Român și cu ale documentului Termeni, condiții și politicile de confidențialitate.

(prevedere GDPR) Confirmați că aveți vârsta de cel puțin 16 ani sau că sunteți titularul răspunderii părintești asupra copilului, dacă datele înscrise sunt ale unei persoane sub 16 ani.

10. Gata, ați scăpat! 🙂 Acum puteți trimite formularul!

Comentariile nu sunt permise.